Torsdags

Sjöng för Oskar på hans födelsedag. Nyvaken gulligull! Han fick en hink med godsaker av mig. Jag hade bakat kanelbullar (som han älskar!), köpt bokstavskex och festis. Mycket gott! I hinken låg också en handduk med muffinsrecpt på. Plus att han fick kuponger. Mina egna kuponger.. picknick, Entourage (jag är inte så förtjust i serien men nu måste jag kolla), Twilight (Eclipse på bio alltså!), Matildas taxi, ahlgrens bilar (Oskar älskar bilar) med mera.




Familj och släkt firade Oskar. Han fick glas, bestick, tallrikar, kaffekoppar, stekpanna, strykjärn, vattenkokare, mixer med mera. Så nu är han redo att flytta hemifrån! (Göteborg here we come?)





Kommentarer
Postat av: Oskar

hahaha tröttare kille får man leta efter! Men tack för hinken:) du är bäst! <3

2010-04-25 @ 19:17:18
Postat av: Anonym

Åh sjukt fin mixer :D

2010-04-26 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0