Påsk

Glad påskis på er mina fina :) hoppas ni får en happy dag imorgon! Mycket godis yummie yum. Jag tjuvstartade dock idag. Annars brukar jag köra godisförbud veckan innan påskafton. Men jag har mått så dåligt... och enligt mig är godis bästa medicinen ;) hiih. Haft huvudvärk flera dagar i rad. Inte bra... om jag inte blir bättre måste jag nog ringa vårdcentralen. Vet inte vad det beror på? Jobbigt... Inte går det att sova heller. Eftersom jag brukar jobba natt är jag inställd på att vara vaken vid den här tiden. What to do liksom? Skulle behöva sova eftersom jag och familjen får främmande tidigt imorgon. Men men det ordnar sig..! Nu ska jag kolla på Project Runway. Hörs kanske imorgon. kRaM kRaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0