Heey

Just nu sitter jag och laddar med godis inför jobbet 23.00-04.00 go go go! Vad skulle jag göra utan godis. Maya sa det idag.. hon känner ingen som äter lika mycket godis som jag. Maya känner ju ganska många..så det måste ju innebära att jag faktiskt äter sjukt mycket godis. Oskar säger samma sak...men vad ska jag göra? Jag är så van. Skulle aldrig klara av ett godisförbud. Eller jo en vecka har jag klarat!:) ..men då har jag ätit chips istället. Eller Milkshake! Ibland kan jag få världens sug efter milkshake... så mumsigt! men aja.. jag har gett upp där med förbud. Jag klarar det inte. Punkt slut!

Imorgon smäller det. Ida och Maddes skiva wohoo! Blir förfest hemma hos Oskar. Alla är välkomna! Så om någon (som ska på skivan) inte har något annat för sig så är det bara att slå en pling.

Min inspiration inför skivan imorgon. Yeaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0