Fredag

Åhh så skönt att vakna upp utan huvudvärk idag! Fick världens migrän igår usch. Hade så himla ont. Oskar fick inte röra mig. Men han fick inte gå (ifall jag skulle dö). Han låg brevid och vakade över mig. Fina fina pojkvän. Pappa var tvungen att komma förbi (var hemma hos Oskar) med migräntabletter och cola mihi.

Förutom huvudvärken på kvällen var dagen kanooon! Oskars birthday! Och så var jag och Maya tillbaka på vår gamla skola. Vi var konferencierer på Madde och Idas dansföreställning "Jävla amatörer!". Showen var bäst! Stolt över tjejerna! :)
Nu ska jag mysa med godis, Project Runway och Americas Next Top Model. Ikväll ska jag till Storvreta. Vill träffa lilla Bella. Sötungen! Sen blir det mystime med Oskar. Gosig dag helt enkelt! :D
Hittade en bild på Maya och mig från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0