Happy Events

Jag ser verkligen fram emot tiden som kommer nu. Vår och sommar!<3

Nästa vecka åker jag och Oskar till London. Underbart! Hoppas på fint väder. Vill så gärna picknicka i Hyde Park. Men oavsett väder blir det nog bra hur som helst. Vi kommer hem på lördag. Då hoppas jag någon är på en utgång? Veckan efter har vi två födelsedagsbarn. Sanna fyller 20 år och Oskar 21 år. Lär ju bli en hel del kalas. Samma vecka firar jag och Oskar ett år tillsammans. Åhh mysis! Nästa roliga event på tur är Idas studentskiva (29e april) yeah! Den tänker jag inte missa. Bästaste Ida (♥). Sista april vill jag inte prata om... (jobbar åtta på kvällen till sex på morgonen).


Snart firar vi ett år tillsammans.

Nu har vi kommit in i maj månad. I min almanacka står Lady Gaga med stora bokstäver. Längtar längtar! Hmm nu ska vi se vad som mer står... Jag har har skrivit in biopremiärer..så bio blir det definitivt. Dear John, The Last song och Satc 2. Som om inte det vore nog har vi en hel drös födelsedagsbarn att fira. Bland annat Maya. Hon har redan börjat planera kalaset. Kul!



Efter maj månad är det bara Grekland som gäller iiih. Eller nej. Vi får inte glömma att Ida med flera tar studenten. I'll be there heja heja! :D men sen så... G R E K L A N D ! En annan stor(?) händelse är att jag fyller 20 år. Fortfarande lite nojig, har inte riktigt bestämt mig för om det är något att fira... Jag tror jag gör som Samantha i Sex and the city och stannar... Jag stannar vid 19 år. Bara så alla vet!


Bild från när jag tog studenten.

Efter Grekland börjar midsommar närma sig. Då åker jag, Ida, Lollo med flera ut till Idas stuga utanför Öregrund. Great!

Efter midsommarhelgen hoppas jag på jobb. Vill jobba några veckor innan jag och familjen reser utomlands. Tror det blir Spanien..? Eller Turkiet? hmm vi får se! :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Heey det är Charlotte som stannar inte Samantha ;)

2010-04-08 @ 16:47:04
Postat av: ågren

HAHAHA! älskar att orre har bättre koll än tildisen! :P

2010-04-08 @ 20:10:14
Postat av: Tilds

Haha nej men det är inte sant. Eller delvis. Charlotte är ju också nojig när hon fyller 36 år. Då vill hon stanna vid 35 år. Men jag har alltid tyckt att Samantha är mest nojig. ;)

2010-04-08 @ 20:17:31
Postat av: Maya

Jag fattar inte att du har åldersnoja nu, det är ju helt sjukt! Hur ska du då ta det när du fyller 50 år? Njut av livet i varje ålder istället, ett litet tips ;) Puss!

2010-04-08 @ 21:06:47
Postat av: Sofia

ååh jag vill gå med ut! =) Hör av dig till mig om det blir nåt. Puss

2010-04-09 @ 20:05:15
URL: http://fantastiskafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0