10/4

Idag skrev jag högskoleprovet. First time. Kändes bra precis efter, men nej nej. Vill inte prata om det säger jag till alla som frågar hur det gick. Men aja. Bättre lycka nästa gång! Nu har jag ju koll på läget.. hur högskoleprovet går till osv! :) Vet dock inte om det blir en nästa gång. Kanske börjar plugga till hösten. Allt kan hända.

Inatt är det jobb som gäller. Skulle egentligen vilja gå ut med alla andra. Men nej, det är bara att bita ihop. Heja! Sen är jag ju trots allt ledig i två veckor. Då ska jag mysa i London med Oskar och sen hemma med mina vänner.

Bilder från igår. Bus med hemma hos familjen Öqvist.



Jag, mamma, Bella, Amanda och två hundar. Gosigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0