Idag blir jag jordgubbsblond

♥ Två äggulor i ett ägg?Är det möjligt?Jag har i alla fall inte varit med om det förut..?

♥ Idag ska jag och lojsen färga håret, yeey. Jag gillart, man känner sig alltid så fräsch efter.

♥ Borde man sola?hmm jag får ångest. Oskar påminner hela tiden om att man kan få hudcancer.

♥ Feminine vibe ska jag och Maya prova på ikväll. Kul! 

♥ Jag vaknade av ett sms imorse. Mina böcker för 1347kr har kommit. Jag måste till posten! Sen är det plugg som gäller.

♥ Pingpong är fortfarande oförståeligt, men jag har fått tre kompisar. Henrietta från USA, Olle från Karlstad och Jessica från...någonstans! Vi ska bilda grupp(veckans uppgift). På måndag sätter det igång på riktigt. Men som sagt tänkte jag tjuvstarta, jag har ju böckerna.

♥ 3600kr (blä blä blä) kommer lagningen att kosta. Sen får jag tillbaka min dator. Hur har jag klarat mig utan i fyra månader?

♥ Fick nyss reda på att jag, Maya, Anna, Jenny, Sofia och Teresia ska dansa på kulturnatten. Nytt tillfälle för nya dansen.  

♥ Jeanine vann sytycd, bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0