Whiskykväll

Tänkte berätta lite om gårdagen. Jag, Lollo, Julia, Anna-Lisa hamande på framfickan. Där träffade jag Ida, Madde, Emma, Anna, Jenny och Sofia. Anna, Jenny och Sofia hade haft whiskykväll hemma hos Anna. Fy så jobbiga dom var haha. Anna hade till och med en whiskyflaska i väskan, hon försökte tvinga i mig det där äckliga. Och Sofia bara snodde min goda drinkar.Men efter ett tag blev jag likadan själv..så det är okej haha. Mina tokigheter fick Oskar ta. Han hade en hemmakväll.

Jag:
Anna dricker en förtrollad drink. Hon tvingar mig att dricka whisky :O döööööd
Oskar: Haha hur kan en drink vara förtrollad?:P men nej du får inte dricka whisky nu...det ska vi ju göra på whiskykvällen ju :) men ta det lugnt nu.
Jag: Lollo bjöd mig på svamp
Oskar:Om hon bjuder på mer så kan du avstå det! Lät inge bra!
Jag: Hon sa att hon skojade. Meen jag ska aldrig mer dricka whisky :O
Jag: Jag känner mig lustiq nu vad ska jag höra liksom
Oskar: Bra det! Haha nej det är rätt äckligt!! Haha är du lustig :) vart är ni någonstans?
Jag: Jag tror man eman piskar mattor här...eller vi kissär liksom :D
Oskar: Hahaha men asså jag tänkte lite större...hos vem?Vart bågonstans lixom?
Jag: Jag sa ju det man piskar mattor här :O men nu är vi framfickan igen. Jag gömmer mig för anna hon tvingar i mig w
Oskar: Aha hade ingen aning vart man gjorde det...men framfickan vet jag ju :) haha jaa göm dig för anna! :P har du kul annars då?
Jag: Men nu är det lugnt för anna tar hand om jenny som spyr:P jag klarar mig yeey. ska fixa drinkar nue men egentligen behöver jag inte mer..typ. Vad gör du?Puss
Jag: Lollo trögar mig att inte kissa
Oskar: Ojvoj Jenny då :P okej men drick inte för mycket drinkar då! Annars kanske du slutar som Jenny... ;) jag målar fortfarande,men snart orkar jag inge mer!
Oskar: Men kissa om du vill! :P

Jag:
Oskar vill du möta mig?
Oskar: Ahh det kan jag göra!

Kvällen slutade inte så bra. Jag tappade en sak. Varför är jag så klantig??blää. Men vad ska jag göra? Jag kanske mognar? Tur att mamma är så förstående och tröstar mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ed

vaddå snodde din drink?? du snodde ju min :P

2009-09-15 @ 23:22:14
URL: http://fantastiskafyra.blogg.se/
Postat av: tilds

haha jo du tog den för att du ville jag skulle dricka annas whisky! sen försökte jag få tillbaka den men omöjligt! Tills vi kom på en deal. Jag skulle dricka whiskyn efter drinken ;) och ja din drink smakade jag på..lika bra eftersom du var så full tänkte jag! Men sen blev ju jag likadan :P

2009-09-16 @ 09:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0