Det går framåt!

Imorse vaknade jag vid nio och satte igång med läsningen på en gång. Jag har 140 sidor kvar att läsa innan jag kan fortsätta med uppgiften som ska in på söndag. Jag måste skynda!! Nej men jag känner mig lugn. Jag ligger i fas. Och eftersom jag ligger så bra till så kunde jag unna mig en lunch på stan med Lollo. På samma gång sprang jag runt och delade ut cv:n. Jag har även hunnit med en körlektion, dubbel. Jag börjar bli riktigt duktig på att köra bil, tro det eller ej liksom hihi. Nästa körlektion ska jag boka in halkbana..plus att jag måste kolla upp teorilektionerna.

Jag avslutar det här inlägget med en bild på Petter.
Louise: Haha kul att den enda bilden från kulturnatten är på Petter!?
Haha men Petter är fin han!


Kommentarer
Postat av: petter

bra du läser jag din blogg igen

2009-09-15 @ 16:19:44
Postat av: petter

nu

2009-09-15 @ 16:20:11
Postat av: hemlig beundrare

vem är den där petter?

2009-09-15 @ 23:37:50
Postat av: Tilds

Petter Lundgren!

2009-09-16 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0