Någon som vill äta sushi med mig?

Igår när Sanna viftade med ett resturangchansen-häfte blev jag och Maya helt lyriska haha. Vi är två matglada tjejer! Resturangchansen passar oss därför jättebra. Nyss när jag bläddrade i det hittade jag en massa bra kuponger t.ex. buffé på Amazing Thai, pizza från brantans pizzeria(när mig), pastasallad från Martina, Original hamburgare på Max, Mackor på subway och en hel del sushikuponger(bra eftersom jag är nyfiken på sushi, har bara ätit det en gång förut). Nu förväntar jag mig lunchsällskap!

Spring aldrig med en iphone i byxfickan, bara en varning! Jag hittade inte shufflen, så jag blev tvungen att låna min Linus iphone. Jag springer inte utan musik. Men usch va jobbigt. Jag höll på att tappa byxorna, broris iphone var för tung. Kunde inte riktigt koncentrera mig på att springa, blev så mycket krångel. Jag var ju tvungen att dra upp byxorna hela tiden. Fy, inte igen säger jag bara.

Nu kanske ni undrar varför jag bloggar istället för att kolla på fotboll. Jag borde väl egentligen kolla på fotboll? Men så kul är det inte. Eller det är väl okej. Om det är en viktig match så anstränger jag mig. Men nu är det väl ingen viktig match?eller?aja, det är i alla fall mycket roligare att kolla på folk man känner, då är det kul med fotboll. T.ex. när min kusin spelar. Nu är hon dock skadad, men snart tillbaka hoppas jag. Heja Jossan!


Förresten! Bloggen är back on track, visst känner ni det? Nu har jag tillgång till en dator, så jag ska försöka blogga varje dag. Kul att ni hittar tillbaka! Nu säger jag hej för ikväll. Jag ska fortsätta läsa Professionell marknadsföring, sen Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0