Onsdagkväll

Åhh vilken mysig kväll jag har haft. Och att den blev så mysig var nog tack vare min kladdkaka mihi. Jag har äntligen förstått mig på ugnen. Vår ugn är nämligen knäpp. Jag och mamma ogillar den väldigt mycket, men pappa säger att den fungerar normalt. OMÖJLIGT! För att kladdkakan inte skulle bli bränd var jag tvungen att ändra på under och övervärme hela tiden, kaos. Nerå resultatet blev ju bra. Nästan lika god som mormors hiih.

Efter baket blev det Idol, Bacherlorette och nya OTH!!!! One tre hill är min favoritserie..även om det har blivit sämre. Hmm tror det mest beror på att jag verkligen gått in för serien och kollat om och om igen. Jag hjärta oth liksom. Men fy så ledsen jag blev när jag fick reda på att Lucas och Peyton lämnat serien. Why? Brooke är i alla fall kvar, min favvo.

Oth säsong 7




Bye Lucas och Peyton




Kommentarer
Postat av: Louise

JAG BOJKOTTAR OTH NU, DE GJORDE JU SERIEN. HATAR HALEY! -sårad-

2009-09-17 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0