Shout dödar mig

Nu har jag precis avslutat en frukost/lunch..alltså brunch. Nu väntar plugget. Jag ska fortsätta läsa Professionell marknadsföring.

En sak till! Det borde vara förbjudet att ha Shout som alarm. Varje gång jag sover hemma hos Oskar vaknar jag till den här låten(låten börjar efter 17 sekunder)...



Innan texten börjar är det okej. Men jag tänker ju bara "Nej nej nej, snart kommer det, snart kommer det" och så bara You know you make me wanna shout..lalalala. Då bara "NEEEEEEEEJ" ..och så vill jag slänga Oskars mobil i väggen! Är det okej eller?




Kommentarer
Postat av: Louise

haha ja kopplar fan också oscar till den där låten, den har ju spelats hos honom varje gång du blivit dyngrak heh

2009-09-09 @ 15:55:31
Postat av: yasmine ♥ anv: some1 lösen:piratkopierad

fyfaaan va jobbig xD

2009-09-09 @ 15:59:23
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: harry

Kan inte tänka mej någon bättre låt att vakna till! Den där Oscar har bra musiksmak:)

2009-09-09 @ 16:51:12
Postat av: Matilda

Ja eftersom låten verkligen är Oskar(med k!)så står jag ut med den. Vill inte ha bort något som är så han :) ..även om det skulle vara skönt att vakna till något mindre stressande!



jag dyng? syftar du på nyår?då var det tillåtet ;)

2009-09-09 @ 19:02:55
URL: http://tingalingan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå födelsedagen! dörren..hahah

2009-09-09 @ 19:55:16
Postat av: Oskar

Matilda ljuger!!!! Vi vaknar inte till shout! Okej att jag har den som ringsignal och att söder kanske ringer titt som tätt och undrar när vi ska träna men annars när det är larm så har jag den harmoniska signaren "harp". Det är en harpa som spelar för er som inte förstod:)

2009-09-12 @ 00:01:18
Postat av: tilds

jaja får väl skylla på söder och alla andra som ringer så tidigt. Jag har i alla fall mardrömsminnen när jag hör shout! :P hemskt att höra på morgonen!

2009-09-12 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0