Uppdatering

Brunchträff! Det borde vi göra flera gånger tjejer. Även om man var lite halvtrött så var det lyckat. Jag älskar ju som sagt frukost. Smörgåsgalen typ...

Efter en timme var Ida tvungen att lämna oss, hon skulle hem till Sollefteå, tråk. Men hon blir inte borta allt för länge. I slutet av oktober kommer hon till Uppsala igen, like it.

Nu ska jag ut och springa lite tänkte jag. Jag har ju lovat mig själv att springa minst fyra gånger varje vecka. Avslutar med en bild på Maya, Elinor och Ester, tre fina tjejer. Tänkte på Elinor eftersom jag sprang på henne idag. Vi måste planera in fikan som vi har pratat om i all evighet!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Å! Jag tänker på dig också Matilda! Och förresten, om du någonsin har svårt att hitta någon att ha brunch med så kan det vara bra att veta att jag är alldeles galen i det :).



KRAM

2009-09-30 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0