Partaaaaj

Jag tänkte precis på att jag har många festligheter att se fram emot, kul! På fredag är det avskedsmiddag med utgång, på lördag överraskningsfest med utgång. Veckan efter tror jag Fanny och Sara ska hålla kalas. Och för några dagar sen fick jag en inbjudan till Lottas (Oskars mamma) 50 års fest på slottet. Party party! Det här innebär att jag måste shoppa kläder, love it. På onsdag ska jag och Lollo ses på stan, tänkte jag kika lite då. Hittade dock två fina klänningar häromdagen, gillade skinndetaljerna väldigt mycket. Men tyvärr så trivdes jag inte riktigt i klänningarna, synd.


Kommentarer
Postat av: yasmine ♥ anv: some1 lösen:piratkopierad

den svarta va riktigt fin! varifrån?

2009-09-22 @ 20:24:06
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Tingelingan

Klänningarna kommer ifrån New Yorker :)

2009-09-22 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0