Tisdagkväll

Hejaaaaaa Zlatan!!! Och nej jag kollar inte på matchen. Men jag hörde något om att han gjort mål varje match han spelat wihoo. Nu(eller snart) ska jag se på gossip girl. Bara ligga i sängen. Åhh ska bli skönt, jag är så himla trött efter dagen. Måste upp tidigt imorgon också. Jag ska på en jobbgrej, får se vad som händer. Förutom jobbet imorgon har jag två andra jobb på g. Så det här ska nog lösa sig snart. Jag är trött på att vara arbetslös. Eller jag är trött på att inte få shoppa. Jag behöver pengar. Money money money. Måste även börja spara till en grej jag vill göra nästa termin. Plus resan till Grekland. Och på tal om den resan! Tjejer, kan vi rida åsna? Snälla jag vill! Precis som Amanda Seyfried och Alexis Bledel.


Från Mamma mia och Systrar i jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0