Min dag

Hej bloggen! Idag har jag haft fullt upp. Började med att städa rummet, hade ju lovat pappa. Så hoppas han blir glad när han kommer hem. Det är iofs bara halvstädat, men ändå! Imorgon tänkte jag dammsuga, torka hyllorna osv. Efter städningen blev det en springrunda i källis. Förra veckan sprang jag fyra gånger, och det hade jag även tänkt göra den här veckan, go goo!! Efter springningen gjorde jag en kladdkaka..det var jag ju liksom värd miih. Jag har ju börjat bli proffs på det också, bakar hela tiden. Linus och Oskar bara skrattar åt mig, men det får dom göra. Jag står för att jag gillar kladdkaka hah! Jag har även hunnit med att träffa Oskis idag. Han skulle hjälpa mig med en sak. Världens bästa boyfriend. Men det blev bara en timmes häng med honom, sen var jag tvungen att röra mig till mormor. Hon behövde hjälp med att handla mat..och i utbyte fick jag en god middag, tack mormor! Nu ska jag plugga, sen tänkte jag kolla på Svenska Hollywoodfruar. Hörs kanske senare ikväll, Puss.


Kommentarer
Postat av: M

Svenska Hollywood frurar är så kul! Anna Anka är ju en klass för sig, och namnet låter som hämtat ur en Kalle tidning.

2009-09-21 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0