Update

Min älskling har kommit hem!! Och nej jag pratar inte om Oskar, i alla fall inte den här gången. Jag pratar om min bärbara dator. Välkommen hem!

Det är lördag. Vad gör jag hemma? Jo jag sitter och pluggar. Eller inte längre..jag blev klar för ett tag sen. Har bara några finjusteringar kvar att göra, men det får bli imorgon. Nu kollar jag kurser och program till våren, blir helt snurrig. Det finns dock en kurs som jag känner mig säker på, men den börjar i höst..typiskt.

Förresten..Män som hatar kvinnor är en riktigt otäck film. Jag och Oskar kollade på den igår. Varför lyssnade jag inte på mamma som varnade mig, dumma mig. Jag klarade inte av att se vissa saker, blev tvungen att gömma ansiktet mot Oskar. Och när det blev för läskigt frågade jag Oskar om vi kunde tända lampan. Hallå jag brukar inte bli så rädd? Vet inte om det berodde på att det var en svensk film eller något? Ingen aning. Vågar jag se Flickan som lekte med elden?

Nu ska jag hoppa i säng. Godnatt bloggi.

Kommentarer
Postat av: yasmine ♥ anv: some1 lösen:piratkopierad

Men tyckte du inte den var bra också? :O Ja jag tyckte den av riktigt vidrig ibland, men jag har läst alla tre böckerna. och du.. det blir inte bättre direkt..

2009-09-21 @ 00:26:12
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0