Helgens planer

Snart ska jag hem till familjen Öqvist i Storvreta. Jocke, min kusin, fyller 18 år! Stort Grattis! Jag förväntar mig god tårta mumsii. Efter firandet vill jag gärna träffa Oskar! Tyvärr så missar jag en utekväll med Louise och Julia, hade gärna följt med. Men den här helgen blir det lugnt på den fronten. Jag laddar inför nästa fredag då danstjejerna ska shaka ass. Och på tal om det..vi måste bestämma lite mer exakt vad vi ska äta osv? aja love!

På lördag ska jag fika/luncha med IDA ÅGREN. Jag längtar! Vi måste ses oftare! Jag vill ju liksom hänga med i ditt liv. Skärpning från och med nu. Efter fikat måste jag skynda hem så jag hinner plugga(tenta på angång) innan Sverige spelar. Fotbollsmatchen ska jag tydligen se med Oskar och hans kompisar. Ensam tjej med ett gäng killar som kollar fotboll känns lite skrämmande? hmm hoppas jag inte blir ensam..girlpower wohoo!

Söndag! Jag kommer plugga så mycket jag hinner innan träningen(som börjar halv fyra). Men jag behöver iofs vara på dansen vid tretiden. Jag måste gå igenom det jag har missat. Hoppas Sanna kan hjälpa mig? På kvällen ska jag och Oskar gå på bio, söndagsmys. Vi tänkte se Flickan som lekte med elden eller Tidsresenärens fru.

Min helg kommer bli hur bra som helst!

Ida, Louise och jag. Såklart fick jag den fula flytvästen.


Kommentarer
Postat av: Luss

haha det var din egen flytväst!

2009-10-09 @ 18:51:43
Postat av: Ågren

ooja fick den fulaste minen!! haha! hatar detta foto! <3

2009-10-10 @ 10:44:42
Postat av: tilds

Ja men tänk om jag inte haft någon som du..då hade jag fått en snygg. Men nu var man duktig och letade fram en gammal flytväst!

2009-10-10 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0