Helgens planer

Imorgon ska jag hem till Julia och Maarit på Halloween disco. Man måste klä ut sig..så jag och Lollo kommer vara monstertvillingar haha. Det kommer bli kul yeheej. Bara lite synd att jag missar vuxenhäng med Ida hemma hos Conny och Annika. Skulle gärna träffa dig gullunge! Men lek nästa vecka sa vi va? Perfa!

På lördag åker jag och mamsen till huvudstaden. Vi ska kolla i affärer och mysa. Hoppas på en fika med moster och kusin också! Kvällen är oplanerad, men förhoppningsvis är Oskar ledig? I så fall bokar jag dig! <3

Söndagmorgon pratade jag och Pipen om en frukostbuffé mums! Sen måste jag ägna dagen åt plugg. Jag ska börja läsa en bok som heter Integrerad Organisationslära. Låter inte så kul..men man vet ju aldrig?

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0