Plugg

Jag är trött på att läsa. Vill inte! Men jag försöker tänka på när jag blir klar med boken. Då har jag läst 600 sidor marknadsföring..bara text. I början var det kul..och det är väl fortfarande kul. Bara det att det är så mycket. Jag måste verkligen koncentrera mig när jag läser..för det är så många nya ord att förstå. Det är som att boken är på ett annat språk? Snurrigt. Men det här är ju saker jag vill lära mig. Där ett steg på vägen till att nå mitt drömyrke. Jag vill jag kan jag ska!


Jag måste börja läsa körkortsboken också. Eller börja och börja..jag har ju läst ganska mycket. Men jag måste börja läsa och plugga intensivt. För 17e och 18e oktober har jag terorikurs..och då vill jag ha lite koll. Veckan efter har jag två körlektioner(en dubbel) inbokade. Och måndagen den 26 oktober tänkte jag gå riskutbildning steg 1(måste bara boka). Onsdagen den 28e åker jag och Anna till Gillinge och kör halkbana. Sen tänkte jag boka in en eller två lektioner till..och efter det blir det uppkörning!!! Jag räknar alltså med att köra upp i slutet av november iiiih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0