L & J

Efter plugget idag träffade jag Louiiee. Vi gick till gränby c och hamnade på Burger King. Det är bara att inse..jag kommer aldrig kunna sluta med sån mat. Inte du heller Louise! Efter maten köpte vi med oss godis och promenerade hem till Julia. Inte Julias hem på Johannesbäcksgatan utan hennes nya place. Julia, Marit och Robin har flyttat in i en fyra som ligger vid brantingstorg. Julia var så himla gullig. Men en slarvig knut i håret och mysiströja satt hon på golvet och försökte bygga ihop en byrå. Duktig tjej! Jag skulle aldrig klara det. Eller jo..men jag skulle inte ha tålamodet att försöka. Men någon gång i framtiden kommer jag säkert behöva göra det.

Det var kul att träffa Julia! Vi ses ju inte så ofta. Och det var mys med en "Lollo, Julia och Matilda"kväll. Vad har hänt med dom? Nu tycker jag att vi börjar om på nytt och tar tag i det. Häng lite oftare tack!

Louise och Julia, Finisar


Kommentarer
Postat av: L

BÄST! bailar på oss imorn?! :(

2009-10-09 @ 00:05:08
Postat av: jooles

det skålar vi på minsann! Ses oftare! Bokat.

2009-10-10 @ 21:19:40
URL: http://derblom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0