Toppen helg




I fredags blev tvkväll hemma hos Reibringan. Som ni ser på bilden åt vi mycket gott mumsi. Vid elvatiden kom Oskar och hämtade mig. Vi åkte hem till honom och kollade på Project Runway. Jag är glad att jag lyckades övertala honom att börja kolla..nu är han fast! ;) 
  
På lördagmorgon övningskörde jag med pappa. Jag börjar bli riktigt bra yeah. Ska ringa till körskolan imorgon och boka in två lektioner. Och om på två veckor kanske det blir halkbana, ska checka med Anna eftersom vi tänkte göra det samtidigt.

Efter körningen blev det lunch och fika med mamma, mormor, Rosel och Amanda. Älskar när släkten är på besök. Mormor, Amanda och Rosel på bilderna.



På kvällen blev det släktträff(?) hemma hos mormor. Eller Rosel och Amanda var ju redan hos mormor. Men sen skulle jag och Jossan(min kusin) ses hos mormor eftersom hon skulle sminka mig. Jag fick med mig mamma..och Jossan hade med sig Peter(hennes pojkvän), Caroline(kusin) och Izabella(Carolines bebii). Trots det oväntade besöket tror jag mormor trivdes bra. Blev ju storkalas wiihoo..eller snarare mattestuga. Alla fick rycka in och hjälpa Amanda med hennes läxor. Åttans matte..svårare än vad man tror!

När sminkningen var klar skyndade jag till willys och mötte Anna. Hon hade med sig recept på drinkar, whiskydrinkar. Anna har nämligen överskott på whisky hemma hos sig, så vi tänkte vara ekonomiska(inte köpa någon dricka) och köra på w. Hemma hos Fanny blandade vi drinkarna..som inte blev så goda. Men bättre än bara whisky i alla fall.

Hos Fanny var det fullt hus...






De två sista bilderna..inte okej jag vet. Men kul hade vi!

Tack till alla som gjort min helg♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv ting! <3

2009-10-04 @ 23:19:28
URL: http://jennycarolina.blogg.se/
Postat av: Sofia

får jag utan att låta bitchig fråga varför inte jag blir tillfrågad när ni ses? =(

2009-10-06 @ 20:33:24
Postat av: A

haha, varför hålle rmaya för näsan? :D Tack för mysig helg tjejer!!! puss

2009-10-07 @ 00:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0