Halkbana

Kvart i åtta imorse var jag och Anna på plats i Gillinge. Båda var spända och nervösa. Men som tur var hamnade vi i samma grupp. En liten trygghet i alla fall! Gruppen bestod av åtta personer, skönt att den var så liten! Man hann bekanta sig lite med alla. Men efter en halvtimme skulle man gå ihop två och två och köra bil. Jag och Anna blev såklart ett par.

Jag var förste man eller första kvinna då förstås av oss två att köra. Och det första som hände när jag skulle lämna parkeringen och åka till banan var att jag fick motorstopp haha. Bevis på att jag var nevös? Mhm! Dessutom var det ju en ny bil att köra. Kändes lite annorlunda. Men sen gick det bra. Inga fler motorstopp mihi.

Halkbanan var kul! Eller det var kul att bromsa som en tok. Det blev en hel del skratt! Men det roligaste måste ändå ha varit Annas sladd haha. Anna efter sladden "förlåt, är det okej?" ...jag kunde inte göra annat än att skratta! :D

Efter fyra timmar var jag och Anna helt slut. Men glada över våra diplom. We did it yeey!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0