Anna hela helgen

Igår blev det som sagt mys hemma hos Anna. Maya kom också, mina favorittjejer. Vi pratade non-stop som vanligt. När vi promenerade till stan konstaterade vi det. Hur kan man ha så mycket att prata om? Men jaa..tydligen kan man det. Love you!

När vi kom fram till Stockholms fick vi en chock, sjukt mycket folk. Men som tur var hade Sanna kommit ganska långt fram i kön, så jag och Anna fuskade och hoppade in där hon stod mihi. Men det gick ändå förvånadsvärt fort att komma in. Och det första vi gjorde var att orientera oss runt i byggnaden. Många intryck. Det var ju helt nytt för oss. Jag hade inte tänkt mig att det skulle vara så stort som det var. Blev tvungen att ta tag i Anna och Sanna så jag inte skulle tappa bort dom. För man kunde lätt gå vilse! Men vi ska nog vänja oss och hitta, utgång varje torsdag?;) nej men man måste ju ändå utnyttja det..eftersom vi betalat så mycket för det där himla kårleget.

Nu har jag läst klart om HAGS mekaniska. Men är jag redo för pm-arbetet?Hjälp det här är läskigt! Men imorgon måste jag ta tag i det. Ikväll ska jag ju hem till Anna. Jag vet inte vilka som dyker upp, men Jenny är säker. Tänkte ringa henne snart och kolla läget.

Imorgonkväll ska jag och Anna hem till Fanny som håller 18 års fest för Sara wiie. Jag ser fram emot det, blev så lyckat förra gången..och det beror nog på att Fanny är en så bra värdinna, heja Fanny! Och vet ni Jossan, min kusin, är i Uppsala..så hon ska sminka mig imorgon yeey.

På söndag händer det också roligheter. Jag, Anna och Maya ska äta frukostbuffé. Bara vi orkar upp efter lördagen, men elva ska nog inte vara något problem.


Tack för igår Anna och Sanna!


Kommentarer
Postat av: A

Kan du maila alla bilder från Stocken-kvällen!! Vill ha rätt format :) skynda gärna..

2009-10-03 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0