Då var det måndag igen

Min helg har varit kanon om man bortser från teorikursen som var riktigt jobbig. Hockey, häng med Ida, gos med Oskar, mys med danstjejerna och trevlig söndagkväll hemma hos Lindis och Winberg. Mm gårdagen var bra. Jag, Maya, Robin, Lindis och Winberg spelade alias. Vet dock inte vem som vann? Vi gav upp när Ensam mamma söker började. Sen när Oskar kom började vi kolla på Tzatziki. Men han var tvungen att åka hem och plugga efter halva filmen, tråk.

Vid halv ettiden promenerade jag och Robin, my neighbor, hem. Och vet ni vad jag fick reda på..Robins mamma är ridlärare! Hur bra som helst! Jag och Maya vill ju börja rida. Men det får bli någon gång till våren iih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0