Helg


♥ Jag är så himla trött efter dagens teorikurs. Vet inte hur jag kommer orka imorgon? Vill inte!

Förresten! Igår var jag och Ida på hockey yeyyeyee. Lite mysigt sådär på en fredag? Ja faktiskt! Först satt jag brevid Harry och Lönn. Babbel babbel. Sen flyttade jag och Ida till Petter, Wredh och deras kompisar(kommer tyvärr inte ihåg var dom heter). Babbel babbel. Mm det var svårt att koncentrera sig på matchen..men jag försökte i alla fall! Det är väl det som räknas? Och jag lär ju bli bättre på att gilla hockey med tanke på att jag kommer hänga i hallen ganska ofta nu. Jag ska försöka vara på plats och heja på Oskar så mycket jag kan!

♥ Snart ska jag hem till Reibringan. Dansmys står på schemat wihoo.

Nu ska jag börja med potatisgratängen som ska med till Anna. Ser fram emot maten mums! Skriver imorgon och lägger upp bilder. Herrå bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0