Liten Tilds framför älskade webbcam

Idag när jag skulle använda ett gammalt usb-minne upptäckte jag en mapp med bilder på mig. Bilder som jag inte visste fanns? Trodde dom försvann när min gamla dator gick sönder. Men nej nej. Hundratals bilder på mig finns kvar. Bara posarbilder framför min gamla webbcam haha. Mm jag fick mig ett gott skratt. Och jag blev förvånad över vilken fet snebena jag hade på vissa kort? Hur lyckades jag med det? Mitt hår trivs ju bäst i mittbena? hmm...

Jag måste också säga att jag blev lite sugen på mörkt hår. Min riktiga färg. Men jag vet inte. Gillar ändå det guldiga :) och jag vill inte experimentera så mycket färger som jag gjorde förut. Mitt hår gick ju under. Nu börjar det äntligen bli bra, så nej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0