Update

Nu chattar jag med min pm-grupp i pingpongprogrammet..samtidigt som jag bloggar. Arbetet går bra..även om jag varit lite vilsen ibland. Jag har ju aldrig skrivit ett pm. Men tur att dom andra i gruppen har koll.

Igår skrev jag min första tenta. Kändes konstigt att sitta hemma och skriva ett prov. Man har ju sån frihet. Men uppgifterna var ju upplagda som så att man fick leta information på internet. Man skulle typ analysera Iphone..göra SWOT-analys osv. Hoppas det gick bra för mig!

Igår anmälde jag mig till kurser till våren också. Jag tänkte gå fortsättningskursen(till den jag läser nu) Ekonomi, redovisning och analys och en kurs som heter Design för det goda livet. Ser verkligen fram emot designkursen, det blir nog kul!

Nu är det krig i pm-gruppen. Kan inte blogga mer. Måste ge mig in i fighten. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0