Fotboll, killar, öl och bilar!

Igår träffade jag underbaraste Ida. Vi åt sallad på Cupido och uppdaterade varandra om allt som hänt. Och eftersom Oskar och hans kompisar skulle ha en "tjejfri"kväll planerade jag och Ida annat inför kvällen också. Men sen fick jag ju höra att deras kväll inte blev så tjejfri. Blää för Oskar och hans kompisar. Nej egentligen var det ju inte Oskars fel..utan hans bajskompisar. Jag som hade tänkt ut värsta sverigeoutfiten. Jag skulle verkligen gå in för att det var fotboll...till och med dricka äcklig öl. Allt för att känna mig som en i gänget...

Men men men! Jag och Ida ringde Petter. Vår Petter Lundgren! Vi var hjärtligt välkomna hem till honom. Några ville ha oss! Så det blev fotboll, killar och öl trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0