Planer

Heey bloggi!! Jag är happy :D för ikväll ska jag träffa Anna..och hon gör mig glad! Vi ska äta gott och kolla på Idol. Sen blir det stocken. Jag fixade ju kårleg igår..lite sent I know. Men "bättre sent än aldrig" har ju alltid varit mitt ordspråk. Nu insåg jag precis att det inte är så bra, varför kallade jag det mitt ordspråk? Nu får ju ni för er att jag alltid är sen...vilket jag iofs brukar vara. Men det är ingenting jag vill skryta om i bloggen. Tyst på mig! Tillbaka till torsdagsmyset med Anna, något jag hellre pratar om! Tyvärr så kunde inte Hanna och Linnea hänga med, tråkigt. Vi får gå ut någon annan gång tillsammans, för jag vill hänga med er! Anna lyckades i alla fall övertala Sanna, så vi blir inte helt ensamma. Ses ikväll babes!

Eftersom jag varit på latsidan idag måste jag plugga plugga plugga imorgon istället. Nu är det mycket. Jag försöker hänga med Olle, Henrietta och Jesssica, mina gruppkamrater som är såna här "nu tar vi tag i det" personer. Men det är tur att jag har gruppen, eller i alla fall Olle och Henrietta. De vet hur man skriver ett pm och guidar mig och Jessica.

Imorgonkväll blir det girls night in hemma hos Anna. Idol, film, godis, prat, dans mm. Wiiiieee. Sen hoppas jag att Oskar hämtar mig ;) så jag kan sussa hemma hos honom. Vi har inte setts på länge nu..SAKNAR DIG!!♥

Kommentarer
Postat av: ida(pipen)

åhhh ja vill komma hem!!!

tjejkväll var ju så länge sedan! :)

Det måste styras en sen när jag kommer hem! :)

puss

2009-10-02 @ 13:13:22
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0