Vila i frid Caroline, min kusin <3

Lördagen den 21 november försvann Caroline ifrån oss. Jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få träffa dig...


Liten Caroline.


Caroline fyller 27 år.




Gammal gammal bild. Jag sover tryggt hos Caroline.


Josefine, jag och Caroline.


Jag och Caroline. På andra bilden står Rosel med Caroline.


Jag, Caroline och Amanda.


Mormors barnbarn är samlade hos henne. Längst bak till vänster sitter Josefine, sen Caroline...och så kommer mormor. Hos mormor sitter Amanda. Framför Josefine sitter Sebastian. Sen kommer jag. Bakom mig tror jag Kristoffer gömmer sig. Till höger sitter Jocke och Linus.


Caroline och Inger hemma hos mormor.


Carolines dotter Izabella döps. Man skymtar Caroline till vänster.


Caroline och Bella på min student.



Jossan, jag, Moster Rosel, Caroline och Inger.


Bild från Bellas 1- års dag. Då visste jag inte att det var sista gången jag fick träffa Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0