Tisdag

Idag har det inte hänt så mycket roligt. Jag har jobbat. Himla trött på alla omständiga människor som ska ändra på hamburgarna..extra ost, extra dressing, ingen lök, ingen tomat, ingen sallad. Lika jobbigt med personer som beställer konstiga menyer och ska ändra pommes till bönor, fruktsallad osv. Mina favvokunder är dom som tex. beställer ett vanligt maxmål eller originalmål. Bäst! Så himla mycket enklare. Men aja nog om det. Trodde jag skulle dansa idag, men det visade sig att dansen var inställd. Istället ska jag övningsköra med papi. Sen blir det nog hockey. Oskar har match..och nu måste ni vinna!! Efter matchen åker jag med Oskar hem, gos.

Nu måste jag röra på mig. KrAm!
Förresten! Imorgon ska jag träffa den här tjejen...

Kommentarer
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

hahahah rompaaah

2009-11-10 @ 19:37:59
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Ågren

hahaha gillar bilden folk får av mig nu :D galen tjej! <3

2009-11-10 @ 21:37:42
Postat av: tild

ida haha <3

2009-11-11 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0