Snart helg

Som sagt var jag in på Max igår. Imorse klockan åtta var jag på plats. Jag fick jobba sju timmar med en halvtimmes rast. Min hjärna var tokdöd. Men det hindrade inte mig från att träna på f&s yeeah. Nu är jag dock riktigt trött.

Snart är det helg!! Efterlängtad helg :)

Fredag: Tänkte vara på stan vid tiotiden. Måste hitta present till Lotta (Oskars mamma). Vid tolvtiden blir det träning. Sen hem och plugga. Efter plugget tänkte jag och mamma åka till gränby c och köpa lite saker. Och klockan åtta börjar Idol yeey. Men det kanske blir häng med Lollo och Ida istället. Vi får se!

Lördag: Klockan två ska jag på 1 års kalas i Storvreta. Bella, min kusins dotter, fyller år. Men jag är rädd för att jag kommer känna mig stressad. Klockan sex ska jag nämligen befinna på slottet. Oskars mamma fyller 50 år, partyyy!

Söndag: Lång sovmorgon..och det lär behövas efter lördagens festligheter. Men jag måste hinna med plugg också. Funderar på att hoppa över dansen så jag hinner. Men jag vill ju dansa hmm...

Mycket kul i helgen, like it!

Kommentarer
Postat av: Oskar

:-*

2009-11-06 @ 23:13:18
Postat av: Maya

TINGAN! Vad duktig du ar som jobbar pa max, skont for dig att antligen fa pengar ju. Tack for ditt fina inlagg, jag blev sa rord nar jag sag det. :) Inspelningen var for nagot som heter House of garden, vet knappt sjalv vad det ar :P Americas best dance crew borjar inte forens i januari men da ska vi fa se det. Halsa Oskar med en kram for mig och blogga mycket sa jag kan hanga med i ditt liv. Love you!

2009-11-07 @ 19:20:47
URL: http://skagegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0