Rise and shine

Godmorgon. Nu har jag vaknat efter nio timmars sömn. Alldeles perfekt. Arbetspasset på jobbet gick bra. Bättre än vad jag hade trott. Jag var ju så himla nervös. Min första fredagnatt med fulla med människor liksom. Men som sagt gick det bra yeah. Idag vet jag inte vad som händer. Jag måste ju städa och plugga..men sen vet jag inte. Pratade med Ida som var taggad på utgång tonight. Kanske skulle vara kul ändå. Känner mig dock lite krasslig. Jag har fått konstiga knutar bakom öronen. Lymfkörtlarna har svullnat. Det betyder att man är sjuk. Så egentligen borde jag hålla mig hemma.

Dags att börja städa. Hörs later bloggi. KrAm KrAm!

Förresten! Väskan som jag beställde kom igår. Så himla snygg! Nu vill jag ut och använa den mihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0