Nattpasset

Godmorgon! Nu har jag precis vaknat, hade behövt några sovtimmar till..men jag ska träna. Nattpasset igår gick bra! :) Förutom alla fulla människor då. Vissa var verkligen läskigt fulla. Men det var iofs roligt också. Skrattade mycket åt folk mihi. Kommer dock bli värre på fredag då jag jobbar natt. Fyy va läskigt! Jag är redan nervös. Cissi, min chef, sa att man måste stänga av den gulliga attityden då. Eftersom fulla människor är så dryga måste man vara bestämd. I can do it!

Nu ska jag som sagt träna. Efter träningen hoppas jag på en fika med två favoriter. Sen måste jag skynda mig hem och börja fixa mig. Ikväll ska jag till slottet! Mamma ska få guldklocka. Så det blir middag och grejer.

KrAm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0