Natti natti

Snart ska jag sova sova sova. Äntligen lite vila. Jag har jobbat fem dagar i sträck. Men nu ledighet! Uppgiften är också inlämnad, skönt. Nästa jobbdag (eller snarare natt) är på torsdag. Sen jobbar jag fredag och troligtvis lördag. Lördagkväll är i alla fall fri. Då ska jag festa!!

Vill passa på och tacka alla finisar som var hemma hos Oskar igår!
Vi kollade på disneyfilmer, drack läsk ur prinsessmuggar (med rosa sugrör) och åt godis från Nalle Puh tallrikar. Supermys! :)

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon väntar plugg. Godnatt bloggi! ♥

Titta vilken fin bild jag hittade! Rosa julklappar. Iiihh Snart är julen här!

Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaay

Åh advent! Jag saknar Uppsala och familjen och er nu.. de har inte advent i Amerika, mysko! Vilka var det som var på disneykvallen?

2009-11-30 @ 02:19:15
URL: http://skagegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0