Happy Weekend

Idag vaknade jag hos Oskar. Vi sov länge länge..men klockan tolv tyckte jag att vi hade sovit klart. Drog honom ur sängen. Men istället fastnade vi i soffan, bra där. Vid två hade jag körlektion. Det börjar närma sig uppkörning nu ju iiih. Jag tänker inte säga exakt när..men det rör sig om en månad från nu.

Inatt ska jag jobba. SUCK. Men det är ju i alla fall ob-tillägg. och jag behöver ju pengar. Money money money. Är i alla fall ledig resten av helgen. Men jag måste tyvärr plugga. Hade väl tänkt träna också. Annars ser jag fram emot söndagkväll. Då ska jag och Oskar se New Moon. Vi längtar!! :)

Trevlig helg! /M

Älskar ballonger! Och ni vet väl vad Puh säger "Man kan aldrig vara nere med en ballong"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0