Grattis mamma

Igår var jag som sagt på slottet. Alla som har jobbat inom landstinget i 25 år får ju guldklocka eller presentkort. Mamma började jobba på sjukhuset när hon var 19 år..och sen dess har hon blivit kvar. Nu jobbar hon på en avdelning som kallas arbets och miljömedicin. Pappa kunde inte följa med mamma på jubileumsmiddagen..så istället fick jag rycka in. Tillställningen började halv fem. Halv åtta serverades maten. Jag dog. 150 personer ropades upp en och en på scen för att ta emot blommor. Fy så segt. Dessutom skulle alla hålla tal. Jag höll på att somna. Men! Maten var värd väntan. Så himla gott mums.

Mamma och Jessica (Idas mamma). Och mams igen :)

Mamma tar emot blommor på scen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0