Friday night

Nu har jag kommit hem från jobbet. Redo för plugg eller? N E J ! Jag skulle vilja lägga mig i soffan och kolla på tv. Men det går ju inte. Läste ut boken imorse..så nu ska jag börja med uppgiften. Så här ser första frågan ut.."Fundera över och redögör därefter för vilken typ av styrning som sannolikt fanns i ABB innan T 50-projektet sjösattes." Låter inte kul...

Förutom plugg imorse hann jag träffa Oskar på mcdonalds. Jag köpte en efterlängtad milkshake. När jag jobbar på Max och gör i ordning milkshake blir jag alltid så himla sugen. Jobbet idag gick bra. Gillar när Arvid och Max jobbar. De är så roligt att lyssna på deras prat haha. Fick höra från Max att jag pratar gulligt och gör gulliga ljud. Han tror att min röst är mitt hemliga vapen..det är så alla killar flockas kring mig (hans teori). Men jag förstår honom..brukar nynna på låtar och prata med mig själv haha.

Förresten! Min mobil funkar igen. YEEESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0