Festlig lördag

Grattis Izabella 1 år!
I lördags var jag på kalas i Storvreta. Bella, min kusins dotter, fyllde ett år. Hon är dock ganska liten för sin ålder eftersom hon föddes ett par månader för tidigt. Det bjöds på tårta mm. Gott var det! Speciellt Ingers krämbullar mums.


Min kusin Caroline med Izabella



Moster Rosel och Bella


Mamma, Bella och Amanda



Mormor skär upp Bellas tårta



Grattis Lotta 50 år!
Från barnkalas till vuxenkalas. Mitt första riktiga vuxenkalas till och med. Jag minglade med Oskars mormor och framor. Vi pratade dans..att det är synd att inte Oskar vill börja dansa salsa. Men jag fick i alla fall med honom ut på dansgolvet. Alla dansade två och två, pardans alltså. Kändes himla vuxet. Kände mig vuxen som drack rött vin också! Även om alla i bordet skrattade åt mina miner efter klunkarna. Blev gladare när baren öppnade, byebye rött vin. Jag höll mig dock på en bra nivå. Lagom mycket dricka. Jag hade Sanna i tankarna. Sanna drack för mycket på Martins(hennes pojkvän)mammas fest..och det slutade med att hon satt på toan och spydde. Men jag tänkte också att jag förstod. Inte konstigt att hon blev fullis..hur många drick ramsor som helst ju! :P Men hoppas Oskar tycker att jag skötte mig bra!


Glad Lotta :D



Oskars pappa Björn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0