Onsdag

Jag är helt slut. Dagens aktiviteter har tagit på mina krafter. Imorse var jag på rekryteringsgrej för Arlanda som började klockan nio. Lyssnade på information mm. Sen var jag förbi Max och sa att jag var intresserad av jobb. Några timmar senare ringde Max-Johanna, min gamla chef som jag inte sett på ett år, och sa att hon ville att jag skulle jobba hos henne. Max, I'm back! Efter samtalet med Johanna stressade jag till Friskis och Svettis. Jag och Anna körde styrkepass och gym. Sen blev det solning. Jag gillar att vara brun! Men mamma, pappa och Oskar tjatar hela tiden om cancer. Jag börjar få ångest...

Vid tretiden var jag hemma hos Oskar. Jag skulle hämta ett par skor och cykla upp till gränby centrum..men istället däckade jag i hans soffa. Slutkörd! Nu är jag dock hemma och fått i mig mat, kebab. Nu fattas bara godis...mamma kom hem!

Längtar efter sängen. Men först tänkte jag kolla på Bonde söker och nya avsnittet av 90210. Sen blir det sleeptime åhh :) KrAm KrAm! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0