Nytt schema...

Jag har världens huvudvärk. Dumma vaccin. Huvudvärkstabletterna hjälper ju inte heller. Jag borde väl egentligen sussa nu. Men jag är så nyfiken på gossip girl. Must see! (men fick precis reda på att det är uppehåll den här veckan. Craaaaap!)

Idag fick jag nytt schema på Max. Gillas inte! FYYYYY!!!! Jobbar helger och nätter. Så det kommer bli lugna gatan för mig framöver. Vart tog partyprinsessan vägen? Haha hon försvann väl för ett halv år sen. Nu är Max-Tilda tillbaka. Som förr i tiden. Jag jobbade ju på Max jan-sep 2008(precis innan min partyperiod började). Saknar Maya dock. Det var ju hon och jag på Max liksom hihi. Men nu lever hon loppan i LA. Gooooo Mayii!!!

Jag skulle ju visa mina väskor..men tyvärr så får jag inte på min mobil. Jag behöver PUK-kod. Vet inte hur jag lyckades snurra bort pin-koden haha. Typiskt mig. Jag måste sluta vara så klantig. Men det kommer väl med tiden eller? I alla fall så går det inte att nå mig nu.

Mina Idisar. You make everything better!


Kommentarer
Postat av: Ågren

Tildaa! vi måste hänga snart igen så att de inte bara blir i den där himmla ishallen! :P typ ta en film mys kväll nån kväll då du inte jobbar... ? för överigt så är det typ bara här man kan få tag på dig ... haha! gillas! <3 puss sötis

2009-11-26 @ 15:25:19
Postat av: Tilda

haha vad är det för fel på fredgasmys i ishallen ;) jo jag vet..det måste vi absolut göra :D jag får kolla mitt schema och höra av mig. (hoppas jag får på mobilen ikväll!)Pusss gullis <33

2009-11-26 @ 17:02:27
Postat av: Ågren

hahaha! träffade tillräkligt många i hallen som ja inte ville träffa ;) hahah! uscha! men jag vet med mig själv att jag kommer hänga med dig dit flera gånger...! ja hör av dig så fort du får tillbaka din mobil :D Puss Puss <3

2009-11-26 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0