Måndag

Igår fick jag träffa Oskar. Det var skönt att ligga i hans famn och prata. Och det var skönt att inte behöva sova ensam. Natten till söndag var nämligen riktigt jobbig. Jag kunde inte somna. Tänkte på Caroline. Dessutom var jag orolig över knutarna jag har bakom mina öron. Blää för svullna lymfkörtlar. Svullna lymfkörtlar innebär att man har något virus..kroppen jobbar för fullt. Men så länge jag inte får feber är det lugnt. Skulle ringa vårdcentralen om några dagar igen. Jag undrar dock om det är någon idé att jag vaccinerar mig? Jag har tid imorgon..men funderar på att avboka. Om jag nu har ett virus så kanske kroppen inte orkar med vaccin? Jag vill ju inte bli dubbelsjuk...

Nu ska jag övningsköra med pappa. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0