Caroline

Det blev varken städ eller plugg för mig igår. Vid fyratiden fick jag reda på att min kusin Caroline gått bort. Jag, mamma, mormor, Rosel (moster) och Amanda (kusin) åkte då ut till Storvreta där familjen Öqvist bor. När vi kom fram var krisgruppen med Kent, Inger (Carolines föräldrar) och Jocke (Carolines bror). Josefine (Carolines syster) är (eller var) på semester i Thailand. Nu tar hon första flyg hem. Usch usch va tråkigt det här är. Vi vet fortfarande inte hur Caroline dog? Om det berodde på epilepsi (som hon haft sen hon var sju år)? Hon vaknade som vanligt sju på morgonen..matade Bella (hennes dotter) osv. Vid elvatiden somnade Caroline i sängen. Hon brukar ofta ta en tupplur vid den tiden. Men när Inger kollade till henne runt ett fick hon inget svar.

Caroline blev bara 29 år. Tänker på Izabella också. Hennes dotter på 1 år som kommer få leva utan mamma.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad orättvist sånt är. Usch, hemskt.

2009-11-23 @ 01:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0