Min helg

Hey bloggen! Det var några dagar sen nu. Jag har varit busy. I fredags blev det en impulsiv utgång med Sannisen. Vi var på något som kallas korridoren(i saluhallen). Dans dans dans!! Musiken var dock inte så bra..men äsch. Vid tvåtiden mötte jag Oskar och åkte hem till honom. Hemma hos Oskar hittade jag Bergström och Adam i soffan. De hade spelat tv-spel, himla fifa..att dom aldrig tröttnar? Kan inte Oskar köpa ett roligt spel? typ som Mario. Älskade super mario när jag var liten! :)

Lördagen började med jobb. Det var familjehelg på Max..och jag skulle hålla i ansiktsmålningen. Förra veckan frågade Johanna, min chef, om jag var kreativ..jag bara jo det är jag väl. Då sa Johanna "Va bra, då kan du hålla i ansiktsmålningen i helgen!" Barnen kunde välja mellan flera olika målningar..tiger, nyckelpiga, fjäril, katt, spindelmannen mm. Alla killar valde såklart spindelmannen..det jobbigaste. Men annars var det ganska kul. Jag älskar ju barn, så himla söta!

Efter jobbet cyklade jag hem till Oskar för att lämna hans cykel. När Oskar öppnade dörren stod jag där helt blöt av regnet och med två röda hjärtan på kinderna. Kastade mig i hans armar och tokdäckade i soffan. Jag var verkligen trött! :P När jag väl vaknade skyndade jag hem för att fixa mig. Jag skulle ju träffa Anna och Jenny på stan. Blev lite sen..men jag fick i alla fall träffa mina fina en stund. Vi satt på Terassen och pratade, mysis.

I söndags jobbade jag. Det gick bra bra. Efter jobbet pluggade jag hela eftermiddagen. Hade en inlämningsuppgift som skulle in. Blev klar och skickade in den vid niotiden. Sen träffade jag Oskar och sussade med honom. Och där tog min helg slut.

Idag är en pusta ut dag. Jag har iofs tränat. Men det är ju bara skönt! Eller förutom att jag har ont i ryggen. Hoppas det blir bättre snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0