Aj min rygg

Imorse vaknade jag av värk i ryggen. Jag kunde inte röra på mig utan att det gjorde ont. Why? Vad har hänt? Jag vet att det har något med min nervskada som sitter i ryggen att göra. Men jag har inte gjort något speciellt..så jag borde inte ha ont bara sådär? Haft ont i flera timmar nu..och börjar faktiskt bli orolig. Jag saknar min sjukgymnast! Vill bli masserad så det känns bättre. Men jag har gjort vad jag har kunnat..legat på en varm vetekudde hela dagen. Samtidigt har jag förskt vara effektiv och pluggat. Snart har jag läst ut Organisation från grunden, skönt!

Eftersom jag inte kan röra mig särskilt bra blir det en hemmakväll i soffan. Skulle vilja ha Oskars sällskap..men han har match i Spånga. Han har match varje fredag. I don't like it..men så är det. Jag får mysa med m&p istället.

Imorgon ska jag jobba. Hoppas min rygg blir bra bara. Efter jobbet hade jag tänkt träna..men det kanske är lika bra och ge upp den tanken. Ryggen kommer inte orka. På kvällen blir det träff med girlsen I think.

Söndagen börjar med jobb. Sen dansträning, längtar! Efter dansen måste jag skriva en inlämningsuppgift jag inte är så pigg på. Men måste man så måste man.

Vet ni vad! Nu ska jag börja fixa mig. I'm going out. Skulle ju stanna hemma? Men nej. Jag och Sanna är taggade. Det blir Korridoren på Saluhallen yeye. Kram på er!


Jimmy Choo for H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0