Latisdagar

Hey bloggi! Här kommer en update. Igår hade jag en jätte skön dag. Sov länge, tittade på gossip girl, hade körlektion, tittade på oth, hade dansträning..och hamnade på mcdonalds med Oskar, Bergstöm och Adam. Efter mcdonalds åkte jag med Oskar hem.

Imorse försvann Oskar till jobbet, men jag låg kvar i varma sängen mihi. Älskar när han åker och jobbar och jag vet att jag själv inte behöver kliva upp..att man får stanna kvar och sussa i sängen miiih. Nej men jag älskar förstås att vakna tillsammans med honom också!<3

När jag vaknade fick jag sysselsätta mig själv. Jag försökte få på tvn..men det gick ju sådär. Att jag aldrig ska lära mig hur kontrollerna fungerar? Jag lyckades få på en kanal..typ tv-shop. Kul. Nej men det gick inte att byta, sämst! Istället för att kolla på tv plockade jag fram Oskars bärbara dator och läste bloggar. Mumsade på pepparkakor samtidigt. Fin frukost.

Vid tolvtiden var Oskar tillbaka. Då gjorde vi lunch. Varma mackor, love it! Men vi ville göra mackorna på olika sätt. Jag ville sätta in i ugnen..medan Oskar ville använda ett sånt där mackjärn. Vi gjorde på våra egna sätt och fick båda som vi ville. Great.

Hela dagen har tillbringats hemma hos Oskar. Kom hem för en timme sen. Nu ska jag äta köttbullar med spaghetti (som Lady och Lufsen) och sen sova. Jag jobbar nämligen natt. Börjar klockan tolv.

Men innan jag säger hejdå vill jag gratta Bergis som fyller 20 år. Grattis! :)


Hörs imorgon. Kram på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0