Tisdag idag

Snart är den här skolveckan slut, bara onsdag kvar. Men skola vet jag inte om det räknas som? bara en lektion, resten av dagen ska jag dansa. Först träning med May och Jenny inför skolkampen, sen dansen till uppsala dansakademis vårförställning...och på kvällen blir det träning med Phantoms. Mycket nu!

Efter träningen med Phantoms tänkte jag gå på Sannas skiva, tema färgklick, kul! men jag måste ta det lugnt...eftersom vi åker till Nyköping på torsdag. SM SM SM!!! kommer hem sent på lördag..och förhoppningsvis med en medalj mihi.


Jag är ju lite av en eurovision nörd...



Jag är så ledsen att jag missar Lollos skiva ikväll. Du vet att jag vill!!! men träning och plugg tillåter det inte.

Hoppas du får en kalasbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0