Tisdag

Snart är jag klar med alla uppgifter i skolan, idag bockades två av, skönt! Och efter helgen som kommer är det färdigdansat för min del. I alla fall för den här terminen. sen tar jag sommarlov..och koncentrerar mig på tjejmilen?men jag kom på att jag måste skaffa ett par bra skor att springa i, så hoppas m&p tänker på det till min födelsedag mihi. och för att påminna, 11 juni är min födelsedag!

Imorgon är det skolkampen, och då är dans som gäller. Jag och tjejerna ska vara på plats halv åtta för att repa, duktigt av oss tycker jag. Vi har tränat på dansen idag också. Jag, Maya, Anna och Jenny har även tränat "Heroes", dansen till föreställningen på lördag. känns inte bra. men jag ska tänka positivt. Efter träningen mötte jag Madde och Ida på Max, (beach 2009 ni vet). Sen åkte jag och pappa till Trolltyg och Cervera . Vi kollade studentpresenter till mig. Efter hälsade jag på mormor, och sen blev det solning. Nu sitter jag hemma och funderar på att ta en powernap hmm...

En sak till bara...
JAG KLARADE MATTE C!!!!!!! Överlycklig iiiihh

Kommentarer
Postat av: RÖSTA JULLE I TALANG

099-402 01

eller

sms:a JULLE till 72400

2009-05-27 @ 19:22:01
Postat av: ida!(pipen)

GRATTIS MATILDA!

VILKEN PRESTATION! :D

HÄRLIGT!!!!

:D

2009-05-30 @ 17:59:43
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0