Bling Bling

Nu sitter jag och väntar på Jenny som är på väg hem till mig. Vi ska plugga engelska i några timmar, förbereda presentationen av The Collector, en bok som vi har läst. Avslutade faktiskt boken igår, riktigt hemskt slut. Hela boken var iofs ganska hemsk. En kille som kidnappade en ung tjej och låste in henne i en källare. fyy fy.

Maya pratade om tjejmilen häromdagen...och jag blev lite sugen. För jag vill hålla igång i sommar, och då skulle tjejmilen vara ett bra mål. Mamma blev jätte glad när jag berättade det. Hon tjatade hela förra året och ville att jag skulle springa med henne, men så blev dte inte. I år känner jag mig dock redo. go go go

Förresten, PÅ TISDAG!!!! Ni vet väl vad som händer då? Jo årets mest glamourösa skiva, så kom och glittra med s3idc och s3ida. Temat är såklart Glitter och Glamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0